vbamania.pl
login:
hasło:
 
  *Rejestracja *Zapomniane hasło
 Dziś jest wtorek, 17 czerwca 2025 roku.
Ustaw jako stronę startową Ulubione Napisz
PowrótPowrót do serwisu  RegulaminRegulamin rssRSS

  tytuł wątku:
Wątki dyskusji

Kopiowanie danych z xls do doc


otwartyotwarty rozpoczął: CG postów: 7



napisał: Trebor
postów: 1209


umieszczony:
14 września 2009
16:41

edytowany:
14 września 2009
16:41

  
Czy kopiowane dane nie są wstawiane w formie tabelki? Być może w excelu nie masz obramowania na komórkach to i brak ich w Wordzie, ale dane są tabelką. Przynajmniej u mnie tak się dzieje.

Pozdrawiam
napisał: CG
postów: 14


umieszczony:
13 września 2009
18:37

  
Cytat:
Ponieważ nie znam obiektów Worda posłużyłem się fragmentem kodu z pomocy Worda.
Zakładam tabelkę w Excelu w kolumnie A i B.
Kod nie ma zabezpieczeń, przed "nieistnieniem" dokumentu Worda, czy faktem, że taki dokument jest już otwarty.
Sub Kopiowanie_z_Excela_do_Worda()
Dim appWD As Object, range2 As Object

'zaczynamy od excela
Range("A1", Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp)).Copy ' kopiujesz jakieś dane

Set appWD = CreateObject("Word.Application")
appWD.Visible = True
appWD.Documents.Open Filename:="C:\Documents and Settings\Admin\Pulpit\O11.doc"

Set range2 = appWD.ActiveDocument.Content
    range2.Collapse Direction:=wdCollapseEnd
    range2.Paste

GetObject(, "Excel.Application").CutCopyMode = False
Set range2 = Nothing
Set appWD = Nothing
End Sub



Kod działa super, ale mam pytanie: da się jeszcze to co przekopiuje do Worda umieścić w tabelkę?
napisał: Trebor
postów: 1209


umieszczony:
9 września 2009
17:26

  
Ponieważ nie znam obiektów Worda posłużyłem się fragmentem kodu z pomocy Worda.
Zakładam tabelkę w Excelu w kolumnie A i B.
Kod nie ma zabezpieczeń, przed "nieistnieniem" dokumentu Worda, czy faktem, że taki dokument jest już otwarty.
Sub Kopiowanie_z_Excela_do_Worda()
Dim appWD As Object, range2 As Object

'zaczynamy od excela
Range("A1", Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp)).Copy ' kopiujesz jakieś dane

Set appWD = CreateObject("Word.Application")
appWD.Visible = True
appWD.Documents.Open Filename:="C:\Documents and Settings\Admin\Pulpit\O11.doc"

Set range2 = appWD.ActiveDocument.Content
    range2.Collapse Direction:=wdCollapseEnd
    range2.Paste

GetObject(, "Excel.Application").CutCopyMode = False
Set range2 = Nothing
Set appWD = Nothing
End Sub

napisał: CG
postów: 14


umieszczony:
9 września 2009
08:50

  
Cytat:
Sprecyzuj problem. Czy tabelka ma być wstawiana do nowego dokumentu Worda, czy też należy otworzyć istniejący dokument i wstawić tabelkę w określone miejsce. Nie znam zbytnio Worda, ale może uda się coś napisać.

Pozdrawiam


Hej,
Najlepiej otworzyć istniejący już dokument. Znaleść konkretne miejsce, a następnie tak wkleić wszystko z excela w postaci tabelki.
Jak coś to pytaj...
napisał: Trebor
postów: 1209


umieszczony:
8 września 2009
18:39

  
Sprecyzuj problem. Czy tabelka ma być wstawiana do nowego dokumentu Worda, czy też należy otworzyć istniejący dokument i wstawić tabelkę w określone miejsce. Nie znam zbytnio Worda, ale może uda się coś napisać.

Pozdrawiam
napisał: CG
postów: 14


umieszczony:
8 września 2009
12:10

  
Cytat:
Witam serdecznie,
A czy jesteście w stanie poradzić jak z pliku w excelu przenieść do worda w postaci tabelki?
mamy 6 kolumn i zmieniającą się liczbę wierszy w zależności od generowania raz jest 10 raz 21 ... itp., zależy jaki obszar danych się wybierze.

Jakieś porady?
Będę wdzięczny.


Hej, ktoś jest w stanie pomoc?
napisał: CG
postów: 14


umieszczony:
6 września 2009
14:08

edytowany:
6 września 2009
14:15

  
Witam serdecznie,
A czy jesteście w stanie poradzić jak z pliku w excelu przenieść do worda w postaci tabelki?
mamy 6 kolumn i zmieniającą się liczbę wierszy w zależności od generowania raz jest 10 raz 21 ... itp.

Jakieś porady?
Będę wdzięczny.


<-wstecz  1  dalej->
wszystkich stron: 1


Sortuj posty: z