napisał: Trebor postów: 1209
umieszczony: 14 września 2009 16:41
edytowany: 14 września 2009 16:41
|
|
Czy kopiowane dane nie są wstawiane w formie tabelki? Być może w excelu nie masz obramowania na komórkach to i brak ich w Wordzie, ale dane są tabelką. Przynajmniej u mnie tak się dzieje.
Pozdrawiam |
|
napisał: CG postów: 14
umieszczony: 13 września 2009 18:37
|
|
Cytat:Ponieważ nie znam obiektów Worda posłużyłem się fragmentem kodu z pomocy Worda.
Zakładam tabelkę w Excelu w kolumnie A i B.
Kod nie ma zabezpieczeń, przed "nieistnieniem" dokumentu Worda, czy faktem, że taki dokument jest już otwarty.
Sub Kopiowanie_z_Excela_do_Worda()
Dim appWD As Object, range2 As Object
'zaczynamy od excela
Range("A1", Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp)).Copy ' kopiujesz jakieś dane
Set appWD = CreateObject("Word.Application")
appWD.Visible = True
appWD.Documents.Open Filename:="C:\Documents and Settings\Admin\Pulpit\O11.doc"
Set range2 = appWD.ActiveDocument.Content
range2.Collapse Direction:=wdCollapseEnd
range2.Paste
GetObject(, "Excel.Application").CutCopyMode = False
Set range2 = Nothing
Set appWD = Nothing
End Sub
Kod działa super, ale mam pytanie: da się jeszcze to co przekopiuje do Worda umieścić w tabelkę? |
|
napisał: Trebor postów: 1209
umieszczony: 9 września 2009 17:26
|
|
Ponieważ nie znam obiektów Worda posłużyłem się fragmentem kodu z pomocy Worda.
Zakładam tabelkę w Excelu w kolumnie A i B.
Kod nie ma zabezpieczeń, przed "nieistnieniem" dokumentu Worda, czy faktem, że taki dokument jest już otwarty.
Sub Kopiowanie_z_Excela_do_Worda()
Dim appWD As Object, range2 As Object
'zaczynamy od excela
Range("A1", Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp)).Copy ' kopiujesz jakieś dane
Set appWD = CreateObject("Word.Application")
appWD.Visible = True
appWD.Documents.Open Filename:="C:\Documents and Settings\Admin\Pulpit\O11.doc"
Set range2 = appWD.ActiveDocument.Content
range2.Collapse Direction:=wdCollapseEnd
range2.Paste
GetObject(, "Excel.Application").CutCopyMode = False
Set range2 = Nothing
Set appWD = Nothing
End Sub |
|
napisał: CG postów: 14
umieszczony: 9 września 2009 08:50
|
|
Cytat: Sprecyzuj problem. Czy tabelka ma być wstawiana do nowego dokumentu Worda, czy też należy otworzyć istniejący dokument i wstawić tabelkę w określone miejsce. Nie znam zbytnio Worda, ale może uda się coś napisać.
Pozdrawiam
Hej,
Najlepiej otworzyć istniejący już dokument. Znaleść konkretne miejsce, a następnie tak wkleić wszystko z excela w postaci tabelki.
Jak coś to pytaj... |
|
napisał: Trebor postów: 1209
umieszczony: 8 września 2009 18:39
|
|
Sprecyzuj problem. Czy tabelka ma być wstawiana do nowego dokumentu Worda, czy też należy otworzyć istniejący dokument i wstawić tabelkę w określone miejsce. Nie znam zbytnio Worda, ale może uda się coś napisać.
Pozdrawiam |
|
napisał: CG postów: 14
umieszczony: 8 września 2009 12:10
|
|
Cytat: Witam serdecznie,
A czy jesteście w stanie poradzić jak z pliku w excelu przenieść do worda w postaci tabelki?
mamy 6 kolumn i zmieniającą się liczbę wierszy w zależności od generowania raz jest 10 raz 21 ... itp., zależy jaki obszar danych się wybierze.
Jakieś porady?
Będę wdzięczny.
Hej, ktoś jest w stanie pomoc? |
|
napisał: CG postów: 14
umieszczony: 6 września 2009 14:08
edytowany: 6 września 2009 14:15
|
|
Witam serdecznie,
A czy jesteście w stanie poradzić jak z pliku w excelu przenieść do worda w postaci tabelki?
mamy 6 kolumn i zmieniającą się liczbę wierszy w zależności od generowania raz jest 10 raz 21 ... itp.
Jakieś porady?
Będę wdzięczny. |
|
 wstecz 1 dalej  wszystkich stron: 1
|